Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yzardil | użytkownik

imię i nazwiskoO dane pytaj by PW adresRadom zarejestrowany25.12.2008 @17:47:21 ostatnio na stronie24.04.2013 @00:43:02

Robię graffiti. Maluję też ale bardziej szkicuję literki ...
Zbieram pieniądze na piwo (albo na tablet xD) więc jak chcesz żebym coś ci narysował albo dobroczynnie chcesz mi dać pieniądze to pisz na gg
zapraszam zobaczyć moje animacje na youtube
<B> http://www.youtube.com/user/yzardil </b>
narazie jest ich 3 albo 4 ale jak bedzie teblet to ich jakosc wskoczy na poziom zwalający z nóg nawet profesjonalistów hłehłe


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/516949986 Gadu-Gadu8003507
digarty26 komentarze451 posty na forum37

komputer / sprzęt
Trochę tego, trochę tamtego, no i tu gram tam też coś znajde...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Habuhiah    11.12.2010 @00:15:22
to super, że się podoba
zawsze możesz kogoś namówić, by zamówił i Tobie wysłał heh
_______
mrau...
~OldstyleS    22.06.2010 @23:18:44
no to spoko fajnie, że zajawe masz i kogoś kto pomaga
~OldstyleS    22.06.2010 @21:22:40
tzn. wiesz ja rozumiem jakiej jakości są tanie mazaki na naszym rynku bo sam używam hehe natomiast i tak się zlało. Pomimo, że jest kolor to i tak całośc sprawia wrażenie pustości a same litery może i spoko ale jeszcze sporo trenowania. Pozdro
~maze    12.03.2010 @10:20:02
spreje
~Avinashi90    15.11.2009 @01:09:33
nie chce mi sie wrzucac
~Avinashi90    13.11.2009 @22:32:15
oO :D
~decaris    09.09.2009 @19:42:43
To niech sobie jaj nie robią:P

jakbym była moderatorem to już dawno ich by tu nie byłoCo drugi miałby bana <lol>
_______
Nie to nie...
~Ogi8k    30.08.2009 @22:26:57
Gdybyś wrzucił swoje zdjęcie, może bym coś doradził, ewentualnie bardziej doświadczeni też by się wypowiedzieli...
^perfectdream    24.08.2009 @18:05:44
jest tani a daje rade. teraz pracuje na 4 d700. teraz tak analogiem hmmm zdjecie co 2 sek powiedzmy, wiec minuta masz 30 zdjec. 10 minut x 300zdjec. teraz tak 30 klatek na sekunde z 300 zdjec masz 10 sek. do tego nie daj bosze cos sie spieprzy etc... wiec wychodzi taniej tak? a cyfrowym prstykasz ile wlezie, wgrywasz na kompa i masz film.
ostatnio edytowane: 2009-08-24 18:08:32
^perfectdream    24.08.2009 @16:42:10
bo mozesz go miec za tysiaka. analogi a kalkulujesz ile bedzie kosztowalo wywolanie ?
^perfectdream    24.08.2009 @15:06:04
najtaniej wyjdzie zainwestowanie w d100 do animacji pokladkowych. jak chcesz wiecej info daj znac
~hosek    24.08.2009 @10:58:24
no to był pstrykacz;] jakiś samsung, nie pamietam modelu bo to mojej dziewczyny, w każdym bądź razie miał tam funkcję (pseudo)makro żeby ostrość inaczej łapał, a z nogami, no nie było czasu na coś takiego bo byłem prawie w pozycji leżącej, więc każda próba zmiany położenia mogła by spłoszyć owada
~Phrizee    23.08.2009 @17:30:01
R niemalze zamierzone, natomiast P to abstrakcja.
_______
peace and luv my people!
------------------------------
PHRIZEE.COM
~swarek7    23.08.2009 @11:44:55
Dzięki
~soif    22.08.2009 @20:34:26
No prosze I Pan u mnie zawital ^^ ...
Hmm bardzo ciekawe wypowiedzi .. takie szczere i oryginalne ^^ I dziekuje za to i za jakze cenne uwagi
~kubik02    22.08.2009 @08:22:51
dzięki
_______
?????? ???
~kiuvert    19.08.2009 @19:10:38
PEWNIE P[ANIE|DZIEKI
~NelehFly    16.08.2009 @21:51:47
masz bardzo ciekawe prace, jeśli mogę to poobserwuję sobie troszkę ;D
_______
.Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś
~Dexter85    18.07.2009 @21:14:20
Hehehe dzięki moje zdolności fotograficzne połączone z kiepskim aparatem robią swoje niestety
~RukAutsu    18.07.2009 @21:12:49
Dzieki za komentarze
~soif    18.07.2009 @10:23:12
hehe nawet sie udalo humor poprawic :Dsuperr hehe.. to bede czesciej wpadac :P
~soif    17.07.2009 @22:40:45
Aa dziekuje za szczery i przemyslany komantarz i wlasnie o to tu chodzi ... I ja sie rozejrze u Pana
~kostia    15.07.2009 @20:04:06
Tablet polecam , polecam! Czekam na spam .
~takeo    07.07.2009 @08:09:47
nie moge bo mam grafik na tydzien zajety zaraz jade do wawy a pozniej gdzies tam no a firlej dopiero 9 mam chyba hehe oby bo wtedy te dni maja byc ;p tak wiec do kiedys
~takeo    05.07.2009 @21:23:35
hymm niezły wiek ;> no a profilowe to zjebałem troche bedzie kiedys shisha to sie poprawi a własnie kiedy pijemy ;D heheh bo wyborowa jest w przecenie wiec mozna by tak ...
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt